وبلاگ دنیز

ساخت وبلاگ

کاهش کالری نه تنها به شما کمک می کند تا برخی از کیلوگرم های اضافی بدن خود را از بین ببرید، بلکه شما را از بسیاری از مسائل خطرناک سلامتی نیز دور نگه می دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و تمرینات منظمی را انجام دهید تا مطمئن شوید که بدن و ذهن شما همیشه تناسب اندام دارند. انضباط شخصی در اینجا عامل بسیار مهمی است، زیرا اگر تلاش شما مداوم و مستمر نباشد، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید میزان کالری دریافتی خود را کاهش دهید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که قطعاً به کاهش وزن و حفظ یک سبک زندگی سالم کمک می کند -

وبلاگ دنیز...
ما را در سایت وبلاگ دنیز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : deniz sportdeniz بازدید : 130 تاريخ : پنجشنبه 28 مهر 1401 ساعت: 23:13

بسیاری از ما به روال‌های ورزشی متفاوتی علاقه‌مندیم، زیرا برای افراد بسیار ذهنی است که کدام نوع ورزش باعث حرکت آنها در عصر سبک زندگی بی‌تحرک می‌شود. ما همچنین بر اساس هدف نهایی خود که می‌خواهیم به آن دست یابیم، تصمیم می‌گیریم چه نوع تمرینی را دنبال کنیم. برخی از ما می‌خواهیم استقامت خود را افزایش دهیم، بنابراین تمرین‌های قلبی عروقی (تمرین‌هایی که قلب شما را پمپاژ می‌کنند) را بررسی می‌کنند که می‌تواند با فعالیت‌های مختلف مانند شنا، زومبا، ایروبیک، HIIT (تمرینات تناوبی با شدت بالا) یا صرف وقت صرف کردن برای تجهیزاتی مانند انجام شود. تردمیل، کراس مربی یا بیضوی، دوچرخه های ورزشی و غیره. کسانی که می خواهند انعطاف پذیری و قوام بدن خود را افزایش دهند، یوگا یا پیلاتس می روند. افرادی که می خواهند قدرت خود را افزایش دهند به تمرینات با وزن بدن مانند اسکات، پلانک، هل دادن و غیره می روند. بسیاری از افراد در این دسته تمرینات قدرتی را ترجیح می دهند و برای وزنه زدن به باشگاه می روند، دیگران تجهیزات را خریداری کرده و خانه خود را راه اندازی می کنند. سالن های بدنسازی با تجهیزات ساده مانند دمبل یا کتل بل یا با دستگاه های مختلف مانند Rowers، Shoulder Press و پرس سینه برای هدف قرار دادن گروه های عضلانی خاص.
همیشه مطمئن شوید که برنامه تمرینی برای شما مناسب است. هر نوع ورزشي باشد، اگر به ايمني خود توجه نكنيد، صدمات مي‌تواند رخ دهد.

وبلاگ دنیز...
ما را در سایت وبلاگ دنیز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : deniz sportdeniz بازدید : 70 تاريخ : پنجشنبه 14 مهر 1401 ساعت: 17:17

به گزارش رویداد 24 : 

اگر شما هم به دنبال وزن مناسب و تناسب اندام هستید، اما وقت کافی برای رفتن به باشگاه را ندارید، استفاده از دستگاه‌های ورزشی در خانه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. چرا که ورزش کردن علاوه بر تقویت عضلات بدن، به شادابی و حفظ روحیه شما کمک بسیار زیادی می‌کند. اما برای انجام تمرینات اصولی نیاز است تا تجهیزات مناسب ورزشی هوازی و بدنسازی را خریداری کنید.

ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با نکاتی در رابطه با دستگاه بدنسازی خانگی آشنا کنیم. ما را در ادامه همراهی کنید.

آیا میتوان از دستگاه بدنسازی در خانه استفاده کرد؟

اگر ساعت‌های زیادی مشغول به انجام کار در بیرون از منزل هستید و وقت کافی برای ورزش کردن در باشگاه ندارید، می‌توانید به راحتی با خرید تجهیزات بدنسازی خانگی و به کمک ویدیوهای آموزشی در هر ساعت از روز در منزل خود ورزش کنید. در واقع با این کار توانسته‌اید که خانه خود را به یک باشگاه ورزشی دائمی تبدیل کنید. این کاری است که اکثر ورزشکاران حرفه‌ای در خانه انجام می‌دهند.

تنوع دستگاه بدنسازی خانگی بسیار زیاد است. به کمک این وسایل ورزشی می‌توانید تمرین‌های هوازی و بدنسازی را به جای باشگاه در خانه انجام دهید. از جمله آنها می‌توان به دستگاه همه کاره بدنسازی، دستگاه های چندکاره بدنسازی و... اشاره کرد. این تجهیزات و دستگاه‌های بدنسازی یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای تقویت عضلات، تناسب اندام، سلامت بدن و کاهش وزن هستند.

وبلاگ دنیز...
ما را در سایت وبلاگ دنیز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : deniz sportdeniz بازدید : 90 تاريخ : پنجشنبه 14 مهر 1401 ساعت: 14:19